ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ  ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ / ΑΛΛΑΓΕΣ

 Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει να ελέγξει τα προϊόντα εαν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@fhouse.gr ή με τηλέφωνο στο 210-3254954 γνωστοποιώντας μας εαν επιθυμεί αλλαγή σε νούμερο ή αν θα αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Για να γίνουν δεκτά τα προϊόντα προς αντικατάσταση θα πρέπει: να μην είναι χρησιμοποιημένα ή φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως επίσης και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος. Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Το κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για το λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του. Τα  μαγιό δοκιμάζονται πάνω από το εσώρουχο για λόγους υγιεινής για αυτό και δεν πρέπει να αφαιρούνται οι διάφανες προστατευτικές ταινίες. Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δε συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων ορίζονται σε 6 Ευρώ. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί η χρήση των προϊόντων αυτά θα αποστέλλονται ξανά στον πελάτη.
Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο  προϊόν όπου υπάρχει  διαθέσιμο, εμείς  μπορούμε άμεσα  να του το αποστείλουμε. Βασική  προϋπόθεση  να έχουμε  παραλάβει  την επιστροφή του. Εάν το προϊόν είναι ίσης  αξίας  ο πελάτης  επιβαρύνεται μόνο τα μεταφορικά αξίας 5€, εάν είναι  μεγαλύτερης  αξίας ο  πελάτης  πληρώνει την  διαφορά είτε με αντικαταβολή στον courier, είτε με κατάθεση  στο λογαριαμό μας.

Σημειώστε  πως  η  αποστολή της επιστροφής  πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την  SPEEDEX Courier και  στην  διεύθυνση  της  εταιρείας  μας  F HOUSE: Περικλέους 23  Αθήνα  ΤΚ: 10563 και χρέωση παραλήπτη F HOUSE. Σε αντίθεση  περίπτωση  που η επιστροφή έρθει με άλλη μεταφορική, τα  έξοδα μεταφοράς θα τα χρεωθεί ο πελάτης. Αν στην περίπτωση που ο πελάτης έχει κάποιο κωδικό σε άλλη μεταφορική εταιρεία μπορεί να μας τα αποστείλει με χρέωση δική του.

Τα εκπτωτικά είδη ή τα είδη που βρίσκονται σε προσφορά δύναται να αντικατασταθούν με οποιαδήποτε άλλα είδη εκπτωτικά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο πελάτης δεν έχει βρει κάποιο προϊόν προς αλλαγή της παραγγελίας του με κάποιο άλλο προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση θα αφαιρούνται από την αξία του προϊόντος τα έξοδα αποστολής και επιστροφής αξίας 10,00€.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Εφόσον η παραγγελία ολοκληρωθεί ο χρήστης μπορεί, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας F HOUSE να ακυρώσει την παραγγελία είτε με email στο info@fhouse.gr είτε με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210-3254954. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί άμεσα εφόσον η παραγγελία δεν έχει περάσει στην διαδικασία αποστολής και δεν έχει φύγει από εμάς.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Το F house οφείλει να σκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο  ώστε  να φτάσουν  στον προορισμό  τους  χωρίς  φθορές. Σε  περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει  προϊόν το οποίο  θεωρεί  ελαττωματικό  και πρέπει να αντικατασταθεί, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με email στο info@fhouse.gr ή με τηλέφωνο στο 210-3254954 και το F house  έχει  υποχρέωση να αντικαταστήσει  το  ελαττωματικό  προϊόν με ένα ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με οποιοδήποτε  άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης. Σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττωματικού έχει δικαίωμα το F house να επιστρέψει το ελαττωματικό στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα  είναι  κατασκευαστικό  ή όχι. Αυτό βέβαια  απαιτεί  χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμων ημερών. Παρόλα αυτά το F house  θα  προσπαθήσει  να εξυπηρετήσει  και  να  ενημερώσει  το  πελάτη  για  την  εξέλιξη της διαδικασίας το  συντομότερο  δυνατόν  χρονικό  διάστημα. Η διαδικασία  αποστολής  είναι ίδια με αυτήν που αναγράφεται στην παραπάνω παράγραφο ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΑΛΛΑΓΕΣ. Η χρέωση επιστροφής και αποστολής σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεται από το F house.